לקבלת שיחת ייעוץ ללא עלות

כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם!

    שיפוץ חזיתות וחיזוק אריחים

    החלטה על שיפוץ לשדרוג הנראות והאסטטיקה, רצון להשביח את הנכס או בין אם בנסיבות בטיחותיות של אריחים רופפים – הליך שיפוץ החזית של הבניין וחיזוק האריחים יכול להיות הליך ארוך, מסורבל ומורכב. אף על פי כן, ידע והכנה מקדימים יכולים להוזיל ולפשט את תהליך שיפוץ חזית הבניין וחיזוק האריחים במבנה שלכם. איגדנו עבורכם מספר שאלות ותשובות שיכולים להקל עליכם בתהליך.

    מה כולל התהליך של שיפוץ חזיתות?

    לרוב הבניינים והבתים הישנים הקיימים כיום נדרש שיפוץ יסודי הן בחלקם החיצוני והן בחלקם הפנימי, ובעיקר בחזית המבנה עצמו. שיפוץ החזית של כל מבנה מתמקד בדרך כלל על המראה החיצוני של המבנה ובמקרים כאלה ואחרים גם בשיקום היסודות של המבנה, כלומר: עמודי הבטון, הברזלים שתומכים במבנה ועוד. מסיבה זו, כדי שהמבנה ייראה יפה לעין ואפילו יתאים לרוח התקופה שבה אנחנו חיים, וגם כדי שיהיה מספיק חזק ויציג לשנים רבות קדימה, נדרש לבצע שיפוץ מקצועי של החזית שלו.

    בשיפוץ מסוג זה אנו מתמקדים במעטפת של הבניין, בוחנים אם יש סדקים, אם קיימים שברים ואם ברזלים כלשהם חשופים לעין ומכערים את החזית. כמו כן, אנו בוחנים את חוזק החיפוי של הבניין ואם צריך – מחזקים גם את עמודי הבסיס של הבניין עצמו. עבודת שיפוץ החזיתות מתחלק לשניים: מצד אחד ישנו השיפוץ  עצמו ומצד שני ישנו תהליך השיקום של המבנה. עבודת השיפוץ לרוב מתמקדת בעבודות המתעסקות באסטתיקה של המבנה, בעוד שעבודת השיקום של הבניין תכלול סוגי עבודה המתייסים להיבט הבטיחותי ולהארכת 'חיי המבנה' כדי שיתאים למגורים. לחברתנו ניסיון עם עשרות אלפי בניינים ובתים אותם שיפצנו ושיקמנו. צרו עימנו קשר עוד היום לשיחת ייעוץ ללא התחייבות!

    איך מחזקים את אריחים בבניינים?

    חיזוק אריחים במבנים משתנה בין סוגי המבנים השונים. לעיתים, במבנים גבוהים קיים צורך בציוד סנפלינג ייעודי וידע מקצועי נרחב. לרוב, חיזוק אריחים כולל שני שלבים:

    • סריקת הבניין על מנת לאתר אריחים שבורים או רופפים.
    • חיזוק אריחים רופפים והדבקה של אריחים חסרים.

    במקרים קיצוניים תתכן הסרה של האריחים והדבקתם מחדש על מנת להפחית את היתכנות של נפילה עתידית.

    אז מה כדי – החלפה או חיזוק אריחים?

    תלוי במצב המבנה. לעיתים התנתקות אריחים מהמבנה נוצרת בשל היחלשות שכבת ההדבקה המקשרת בין הקירות החיצוניים לאריח עצמו. במצב זה, יש לחזק את האריחים ועלות העבודה יחסית זולה. עם זאת, לעיתים קיימת תופעה של התפוררות אריחים שדורשת בחינה של כלל המבנה והבנה על כמות האריחים אותם צריך להחליף מהיסוד.

    כיצד ניתן לדעת אם הבניין צריך לעבור תהליך של שיפוץ חזית הבניין וחיזוק אריחים?

    אין צורך בעין של מומחה, במבט חטוף תוכלו להבחין האם הבניין שלכם צריך לעבור הליך של שיפוץ החזית של בניין וחיזוק האריחים. בחנו האם נוצרות בועות טיח, שברים וסדקים, בחנו האם ישנם אריחי שיש שבורים וברזלים חשופים. במידה ובבניין שלכם קיימות אחת מן הבעיות הללו הרי שאתם צריכים שיפוץ חזית הבניין וחיזוק אריחים. זמן הטיפול בבעיה הוא קריטי. הזנחתה עתידה להוביל לפגיעה קשה באיטום המבנה שתוביל לחדירת לחות וקורוזיה.

    האם שיפוץ חזית הבניין וחיזוק אריחים יכול להעלות את שווי הנכס שלי?

    בוודאי! שיפוץ מעטפת הבניין משביח את ערך הנכס שלכם. השבחת ערך הנכס על ידי שיפוץ חזית הבניין וחיזוק אריחים יכולה לצאת לפועל במסגרת תמ"א 38 או במסגרת פרטית של הדיירים. שיפוץ זיתות הבניין יכלול לרוב שיקום של בטון וטיח מתפורר, שיקום עמודי בסיס, החלפת אלמנטים שונים במבנה לרבות סורגים, מרזבים וחיזוק אריחים.

    גם אתם יכולים להמליץ עלינו!

    כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם




      בין לקוחותינו

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות