לקבלת שיחת ייעוץ ללא עלות

כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם!

    ניקוי חלונות בגובה

    למי מתאים השירות: לקוחות פרטיים, עסקיים, ועד בית

    סגנון החיים האורבני הביא לכך שבכל יום מספר גורדי השחקים בעיר גדל מצד לצד. ניקוי החלונות באותם מבנים דורש ציוד מתאים וידע מקצועי רב. מלבד האסטטיות והיוקרה של חלון מבריק במשרדי החברה, קיימים מספר רבדים נוספים וחשובים לא פחות לנקיון החלונות: שימוש בחומרי ניקוי מתאימים או חומרי ניקוי חזקים שונים (ולא רק מים וסבון), מניעה של אבנית על חלון המשרד, ניקוי פיח על החלון ושמירה כללית על צפוי החלון עצמו. הזנחה של חלונות המשרדים יכולה להביא לנזקים חמורים ותדמית רעה,מבולגנת ולא נקיה כלפי חוץ. לכן, יש לוודא שהחברה שאתם בוחרים לנקות החלונות שלכם תהיה לא פחות ממקצועית!

    אחת המשימות המסובכות במטלות ניקיון הבית היא ניקיון חלונות. משימה זו היא ללא ספק חשובה – ולא רק בבתים ודירות אלא גם בבנייני משרדים, קניונים ועוד. אנשים המתהלכים ברחוב ומסתכלים על בניין משרדים, בין אם ירצו בכך או לא, ישפטו בתת-המודע שלהם את יוקרת הבניין לפי מצבם האסטטי של החלונות. חלונות נקיים ומצוחצחים מעניקים תחושה של שביעות רצון גם מצדכם כבעלי המשרד או העובדים, וגם מצד מי שמבקר אתכם.

    במקרים רבים החלונות אינם נגישים לאדם הממוצע, בייחוד כשאלה ממוקמים בקומות הגבוהות, או שהגישה אליהם הינה קשה, בין אם זה בבתים פרטיים ובין אם זה בבנייני משרדים וקניונים. במקרים שכאלה מומלץ ביותר לשכור את שירותיה של חברת ניקוי שיודעת לבצע ניקוי חלונות מקצועי באמצעות טכניקת סנפלינג וציוד ייעודי הטוב ביותר לעבודה מורכבת שכזו, וגם לתחזוקה שוטפת לאחר מכן.

    שירותי ניקיון החלונות של חברת 'דהרמה – גישה יצירתית' מתאימים למבנים בעלי מספר רב של קומות, בייחוד כאלה שלא ניתן להגיע אליהן ללא ציוד מתאים או ידע מקצועי נדרש. קיימות מגוון דרכים לטיפול בניקוי חלונות המבנה, בחברת דהרמה- גישה יצירתית נעזרים בציוד סנפלינג ייעודי המתאים להגעה לקומות גבוהות. השיטה נחשבת למקצועית, נוחה ומאפשרת לנו להגיע לכל נקודה שתבחרו במבנה.

    חברת 'דהרמה' מעניקה אחריות עבור ניקוי חלונות והברקתן. אנו מתחייבים התחייבות מלאה לתוצאות הטובות (והגבוהות) ביותר בתחום ניקוי חלונות בגובה! בנוסף אנו זמינים כל הזמן עבורכם ויכולים לספק עבורכם שירות מעולה בזמן הקצר ביותר (לרוב בפחות מ-24 שעות)!

    איך מבצעים ניקוי חלונות בגובה? לעתים קרובות חלונות הדירה או הבניין לא מקבלים את תשומת הלב המלאה, ואפשר להבין למה. פעולת ניקוי החלונות היא מטלה כלל לא פשוטה וגם כזו שלוקחת הרבה זמן בהשוואה למטלות אחרות בבית. זה גם קשה פיזית, גם דורש אנרגיה ומצב רוח שלא תמיד קיים בנו… בוא נגיד שאף אחד לא באמת מחכה בקוצר רוח לבצע ניקוי חלונות! אולם אין ספק שהמראה של חלון נוצץ ומבריק מוסיף המון לאווירה הטובה שיש בבית. אם כן מתי יש להיעזר בשירותי ניקוי מקצועי של חלונות? המומחים שלנו ישמחו לענות לכם על כל שאלה! צרו עימנו קשר עוד היום.

    חשוב לציין כי בנייה צפופה בערים, בייחוד במרכז בארץ, גורמת לכך שנתגורר בבנייני מגורים מרובי קומות. מסיבה זו חשוב לנקות את החלונות גם מהצד החיצוני שלהם, אולם ניקיון מסוג זה מהווה סכנת חיים לאדם שאינו מקצועי בתחום ניקיון בגובה. על לכן הפתרון לניקוי חלונות מצדם החיצוני יתבצע אך ורק בעזרתה של חברה המתמחה בניקוי של חלונות בגובה באמצעות סנפלינג בעודה מצוידת בציוד הבטיחותי והנכון אשר ימנע מאנשי הצוות המיומנים שלה מנפילה. חברה שכזו עובדת לפי כללי העבודה בגובה ומחזיקה רישיון עבודה לגובה המאפשר לה לעסוק בכך באופן חוקי. כמו בבנייני משרדים, כך גם בבתי מלון ובמוסדות כמו בתי עיריה ומועצות מקומיות, משאירים את ביצוע עבודת ניקוי החלונות לאחריותה של חברת ניקוי חלונות המומחית בתחום זה.

    גם אתם יכולים להמליץ עלינו!

    כתבו לנו ונחזור אליכם בהקדם




      בין לקוחותינו

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות